2012. július 22., vasárnap

Bevezetés

Lectori salutem!

Azt hiszem eljött az ideje annak, hogy végre elkezdjem a blogomat. Két hónapon keresztül csak csiszolgattam, fényesítgettem, és gondolkodtam azon, hogy mi mindennel tudnám feltölteni, mi minden érdekelhetné az internet népét. 

Amint az látható, a blog alapvetően Margat várának témáját szeretné feldolgozni. Miután nem vagyok elvakult Margat rajongó, így más témáknak is helyet szeretnék adni, természetesen a régészeten belül.

Rólam csupán annyit, hogy egy távoli szép napon (reményeim szerint) régész leszek. Valójában az én korszakom nem a középkor, hanem az ókor, és azon belül városokkal és azok építészetével szeretnék foglalkozni.

És hogy akkor mi köt össze Margattal? Néhány hétig részt vettem az ott folyó ásatásban, valamint korábban a misszió munkájában apróbb dolgokat vállaltam magamra, pl. a PR-t. Akár ez a blog is lehetne a PR része, hiszen a hivatalos honlap még nincs kész. Mondhatnám, hogy az űr pótlására, de valójában inkább csak a saját magam szórakoztatására írom. :)


A kép forrása:
http://btk.ppke.hu/sajtoszoba/fotok/kepgaleria-margat-vararol.html?pic=kepgaleria-margat-vararol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése