2012. augusztus 18., szombat

Módosítva: 2012.08.23., 08.31.


Lectori salutem!

Ismét egy újabb ásatás ért véget számomra, hisz az elmúlt 3 hetet is végigástam, csakúgy mint az azelőtti 2 hetet. :) Ebben az 5 hétben rengeteget tanultam, így azt hiszem, hogy egy szelvényt már kompletten tudnék vinni. Nemcsak kijelölni és bontani (egyre gyorsabban és tisztábban bontok – szerencsére tudtam gyakorolni! :) ), hanem
  • fotózni (nem olyan egyszerű egy tökéletesen használható kép elkészítése, az enyéim állítólag nagyon szépek),
  • metszetfalat rajzolni (már az első rajzomra is azt mondták, hogy szép, és gyorsan is rajzoltam… azóta már önállóan is mértem-rajzoltam, kompletten, egyedül),
  • kerámiát rajzolni (állítólag az is szép, és a többiekhez képest én nem körberajzolom, hanem profilfésűvel dolgozom).

Nagyon sok dicséretet kaptam, és biztatást; valamint bizalmat, hiszen igen sok dolgot bíztak önállóan rám. :) Azt hiszem, hogy ennél nagyobb bók nem is kell! Különös tekintettel arra, hogy én ezt nem tanultam és lehetőségem sem sok volt arra, hogy kitanuljam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése