2012. augusztus 12., vasárnap

Lectori salutem!

Ismét eltelt egy dolgos hét, és egy elég szánalmas éjszaka után (sál-sapka-télikabát kombóban nézni a hullócsillagokat egy tucat kívánsággal a kis fejecskémben, a remény hal meg utoljára felkiáltással, mindaddig, amíg éjfélkor meg nem jelentek a felhők...) mostanra tudtam összeszedni a gondolataimat és írásba foglalni őket... 

Egy kis újítást vezettem be (bár szerintem lesz több is): egy új oldal jelent meg, "Média" címmel. Ide szép lassan kezdem el csepegtetni a különböző linkeket a Misszióról szóló cikkekhez, interjúkhoz, videókhoz, azzal a céllal, hogy mind egy helyen legyen megtalálható. Mindemellett elkezdtem írni az élménybeszámolómat is, eljutottam addig a pillanatig, amíg a bőröndömet az autóba rakva elindultunk Ferihegyre, a késő esti damaszkuszi géphez. :)

Miután igencsak hangulatfüggő, hogy épp hova és mit írok, légyszí ezt bocsássátok meg nekem! :) (Ez is egy tipikus Rák szokás... :) Lsd. Élménybeszámoló.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése